Mbfx - değer grafik mücadelesi




MBFX-Değer Grafik Mücadelesi Bu MBFX-Değer Grafik yöntemi / sistem hakkında yutturmaca bir sürü olmuştur. Benim ALGO sinyalleri ile sisteme katkıda bulunmak için ikili opsiyon arkadaş tarafından istendi. Ben önümüzdeki hafta ailem olacak ve ben dışarı o sörf değilim ben burada & gt olacak; BinaryOptions Hiç / şahsen benimle konuşmak net üzerinden canlı ve ben ne yapıyorum canlı video görmek istedim Yani Canlı Chat, burada şans! Amaç, eğitim ve ileri sosyal etkileşim lol için olacak "kulağa hoş geliyor" I have had Geçen hafta yeni kurulum ayarlamak ve ticareti ile özellikle tüketen onun be çok çok zaman olduğu gibi şimdi ben 2x üzerinde ben daha ikili opsiyon sinyalleri alma ve benim kazanmak oranı en yüksek tutmanın dengesi çok bir meydan okuma olmuştur. Yanı sıra ben canlı video yapıyor ve yakın gelecekte gelişmiş eduction / etkileşim için sosyal medyanın farklı şekillerde keşfetmek içine genişleyen ediyorum! Sana MBFX-Değer Grafik Challenge ile yukarıda gördüğünüz gibi uygulamak üzerinde çalışıyorum fikir bir sürü var. Ben canlı benimle konuşmak ve duymak ve bunu olduğu gibi yapıyorum ne olduğunu görmek için ne harika bir yol demek! Gold Bu sinyal atipik sonra 7:55 için saat 7:45 düştü geri hemen sonra gördüğünüz gibi fırladı oldu. Bir gösteri olarak genel çok iyi bir ticaret. Ben sinyaller sol ve onlar bir beslenme çılgınlık kıyıya gelip Ekim ayında lüfer için balıkçılık gibi haklıydı başlamıştı. Onlar kesinlikle delirmek gibi bazen 1 kanca bir seferde 2 balık kanca! Bu ilk benim giriş geçmiş kadar çivili ve ben hızlı aşağı sivri ve sağ koymak üzerinde alçak yakın sona eriyor "Ah oğlan" ama son birkaç dakika sanki fantastik bir ticaret oldu GU başka bir sinyal oldu. Longshot geri geliyor ve daha sonra sonunda lol de kazanan bir at yarışı gibi hissettim! Hala benim yeni kurulum ben gibi birçok ekran sürmedi bu yüzden wends verdiği oldu, bu bu bir yazı ticaret 3 gün sona erecek neden Ben bu benim en sevdiğim ticaret Per oldu ama gerçekten göreceksiniz, daha sonra Dow ticaret ile kravat olduğunu söyleyebiliriz. Bu Dax sinyali, benim ikili opsiyon platformunda vardı doldurur 6:10 kadar 5:56 den sonra kısa 5:56 ile 5:44 arasında kesin kez mükemmel ben alabilir gibi mükemmeldi. Sonra uzun kısa gitmek ya da tam tersi benim yeni kurulum benim artan ticaret ekleyerek daha şimdi oluyor 2fer ticaretinin Bu tip. Şimdi bu başka 2fer ticaret oldu ama onun yerine 10 sn 1dk 5 dk tüm 7:35 kadar 6:25 den eşzamanlılık düşük işaret a / uzun kısa veya kısa / uzun, bu bir devamıdır sinyalinin. Ben foward dışarı 6:25 den 7:30 kadar bu bir sona götürdü. Bu iyi çalıştı, çok güzel bir kombinasyon oldu. Ben çok net bir sinyal oldu ve reaksiyon sonradan sadece mükemmel bu bir tagged sohbet odasında birkaç kişi daha sonra fiyat ve daha düşük yakın yakalanmış gibi bu AB satın neredeyse mükemmel oldu. Eğer yukarı yönde devam etmeden önce, yukarıdaki grafikte görebileceğiniz en kısa sürede 08:30 vurmak gibi enayi bir kaya gibi düştü. Bunun nedeni yedekleyin kısa bir duraklamadan sonra devam gördüğünüz gibi kurumların damla onların satın alma re-aldım o anda tam olarak biten büyük bilgisayar alım programlarına muhtemeldir. Lol eğer teknik olarak değil o zaman duygusal bu ticaretin günün en iyi ticaret olarak Dax üzerinde KENAR verecekti. Bu ticarette yüksek dram olağanüstüydü. Ben ilk 12580s üzerinde satmak 12580s sonra tekrar düşük 12530s 12530s zorunda kaldı. İlk sonra yaklaşık 12.520 aşağı işaretli benim girmesinden sonra fındık gitti ve bana vay ben bu sinyal Çılgınca kadar hızlı sivri sonra dışarı işe yaramayacak sanırım düşündürdü. Ben sorun ben önde esnaf hiç lol oldu önce hem aşağı ve yukarı o kesin zamanlarda ve dakika sohbet odasında bu çağrı gerçek zamanlı yapılır, kimseden bu girdileri inanmazsınız. % 100 çılgın ve eğlenceli benim ikili opsiyon işlem gününde gerçekten güzel yüksek dram! Her iki yollar benim için çizgili olduğu gibi Cuma Ben kadar umursamadı. Ben sadece benim alt satırda yeni yüksekler dışarı kapanış rüzgar yaptım işlem gününde bazı aptal martingale uygulamalarla, önceki 2 gün yanı yapmadım. Ben sık sık benim ticaret martingale uygulamaları uygulamak don, ama pazar mücadele ediyorsam ben Cuma yaptığı gibi, bazı şansa olacak manipülasyon gibi görünen bir ticaret bakın. Ama sınır olarak benim gün kar riske ve ben gün için başladığı yere geri dengemi alarak baskın, ben kaybı kabul etmek ve başka bir gün için bekleyecekti sonra artık. Bu durumda ben hafta kapatmak için IMO hala önde ticaret çok kutuplu bir gün gün ve hafta için yeni yüksekler gün benim kazanır genişletmek ve sonuna kadar başardı. Konuşmak ve beni canlı ticaret izlemek istiyorsanız yine önümüzdeki hafta gelip burada & gt MBFX-Değer Grafik Mücadelesi katılmak çekinmeyin; BinaryOptions Canlı Chat & lt; Çok eğlenceli olmalı!